Expecto patronum

K tomuto názvu dnešního příspěvku mě přivedla Emily. Ona ví.
 
Faktem je, že každý máme nějakého patrona a já mám pocit, že ten můj odešel někam bůhví kam.
 
Stagnuju, nezlepšuji se a jsem průměr. Čistý průměr, ani slabší ani silnější, prostě průměr.
 
Možná by bylo vhodné smířit se s tím, že nikdy nebudu lepší, že se vždy najde někdo, kdo bude lepší než já a co hůř, bude lepší i tehdy, když já tu činnost budu milovat a budu v ní chtít něčeho dosáhnout a on s ní začne, protože je to "fajn"
 
Sakra tohle není fajn...tohle mělo být mé vítězství nad sebe samou...a zase nic...mam chuť se na to vše krásně vykašlat, přestat makat, přestat jíst pravidelně...vrátit se zpět na 65kg a možná víc...při 160cm to fakt není v pohodě. Tak jako tak, stejně nikdy nebudu krásně štíhlá a osvalená tak jako Ona. A pravděpodobně se stejně nikdy nebudu mít ráda a nikdy se sama sobě líbit nebudu.
 
Průměr je vždy průměr.
Ani krásná ani ošklivá.
Ani štíhlá ani tlustá.
Ani chytrá ani hloupá.
Jednoduše nevýrazná.
Jednoduše průměr.
 
A tak jako vždy, když jsem zoufalá, volám svého patrona, aby se mi vrátil a aby mi pomohl. Bohužel si nemohu vzpomenout na nejšťastnější chvíli svého života. Asi za mnou stojí Mozkomor a nutí mě myslet na to, co jsem v životě nedokázala, nedokážu a na to co jsem v životě stihla posrat. Pardon. Nechat mě zase v moři zoufalství od něj není pěkné.
 


2 komentářů:

  1. Víš, není to o tom být lepší jak všichni ostatní, ale naučit se mít ráda samu sebe takovou, jaká jsi. Ostatní to poznají, vycítí to a ve finále tě budou taky mít rádi takovou jaká jsi, bez ohledu na to kolik vážíš, a jestli nebudou, tak za to nestojí, jsou to hlupáci. A měla by ses na ně vykašlat. Každý jsme něčím jedinečný a na té jedinečnosti bychom měli pracovat, jak na zevnějšku tak na vnitřku. Samozřejmě se tyhle slova lehce píší a horší činí, vlastně nechápu proč ti je píšu, když sama mám stejný problém jako ty, ale občas je dobré si to připomenout. Jsou mnohem horší věci, než to být 'oplácaný'.
    x

    OdpovědětVymazat
  2. To je právě to, nejsem si úplně jistá, zda něčím vynikám.

    OdpovědětVymazat