I believe I can Fly

Zdravím.
Trochu jsem změnila vzhled blogu.
Stáhla.
Abych tak byla přesná.
Pořád to není ono.
 Ale teď už to vypadá nadějně.
Kdysi jsem mívala blog.
Krásný.
Každý měsíc nový design.
Pak jsem ho zrušila.

Čím častěji brouzdám na pro-ana blozích, tím častěji bloumám nad tím, jestli to co dělám je správné. Chápejte, dost jsem zhubla, dokonce se i osvalila, ale mám naprosto nechutný ruce a lýtka. Je to zvláštní, ale začínám být opět zoufalá. Nevím co s tím mám dělat. Jestli s tím vůbec něco dělat jde. Nejsem si úplně jistá, že mi "zdravá strava" pomáhá tak, jak bych chtěla já. Nechci přijít o svaly. Chci přijít o přebytečný tuk. A jak se tak říká: "Zoufalá situace si hledá zoufalé prostředky". Makam 2 roky...z toho 1 rok fakt tvrdě a to tak, že mívám slzy v očích a pořád sakra nic.
V roce 2012 jsem makala do plavek, v létě 2012 jsem stále makala do plavek, ale na léto 2013, v létě 2013 jsem makala do plavek 2014 a letos budu opět makat do plavek na příští rok, tedy rok 2015 a pokud to ani tentokrát nevyjde, tak se na to asi vykašlu. Jak dlouho tohle může člověk vydržet? Jak dlouho může člověk dřít /je jedno jakou cestou/ a nevidět úspěch? Sakra jak dlouho se snaží, než mu to začne být všechno jedno?

Přemýšlím, co by se stalo, kdybych radikálně omezila jídlo.
A teď nemyslím Jojo Efekt.
Přišla bych o svaly.
Přišla bych o sílu.
Přišla bych o energii.
Pravděpodobně i radost ze života.
Mohla bych mít vysněnou váhu.
I když...váha je jen číslo.
Kosti nejsou sexy.
Na druhou stranu macatý ruce a lýtka taky ne.

Tohle je ideál.
 
 
 


0 komentářů:

Okomentovat